Au Voleur
Isabelle on opettaja. Bruno on varas. Yhdessä he alkavat uskoa voivansa löytää onnea. Päivänä, jolloin poliisi kiristää otettaan Brunosta, Bruno pakenee ja ottaa Isabellen mukaansa. He piiloutuvat metsän siimekseen ja rakastavat toisiaan ajattomasti, viimeisenä yrityksenään pitää maailman väkivalta loitolla.