Toiminta ja seikkailu, Animaatiot
Jane etsii täydellistä lahjaa Tarzanille heidän ensimmäisen viidakossa viettämänsä vuoden kunniaksi. Tarzan puolestaan yllättää Janen lahjalla, joka kertoo tälle miten paljon hän ymmärtää tämän maailmaa.
Tarzan ja Jane valmistautuvat juhlimaan ensimmäistä vuottaan viidakossa, ja Jane etsii täydellistä lahjaa Tarzanille. Hän värvää avukseen gorilla- ja norsuystävänsä Terkin ja Tantorin, jotka muistuttavat hänelle, miten jännittävä vuosi on ollut vaanivien panttereiden päihittämisestä aina purkautuneen tulivuoren laavalla surffaamiseen. Se ei kuitenkaan ole mitään verrattuna siihen, mitä Tarzanilla on Janen varalle, eli yllätys, joka näyttää tälle, miten paljon hän ymmärtää tämän maailmaa.