Seriffi Callien Villi länsi
Terve, kaverit! Suunnatkaa kulkunne seriffi Callien Villiin länteen! Kun kaupungissa ilmenee ongelmia, asukkaat tietävät, kenet kutsua hätiin. Seriffi Callie pitää huolta niin isoista kuin pienistäkin. Apunaan hänellä on taikalassonsa ja uskollinen ratsunsa Sparky. Pitäessään järjestystä Villissä lännessä Callie tietää voivansa aina luottaa toimeliaaseen apulaisseriffiinsä Peckiin ja hilpeään ystäväänsä Tobyyn. Tulkaa katsomaan, miten hauskaa Villissä lännessä on!