Sugarcane: Haudattu totuus
Tutkinta alkuperäisväestölle tarkoitetun sisäoppilaitoksen harjoittamasta kaltoinkohtelusta ja kadonneista lapsista sytyttää kipinän tilintekoon lähistöllä sijaitsevassa Sugarcane-reservaatissa.