Monkey Kingdom
Elämä on seikkailua nuorelle apinalle ja sen pojalle, jotka elävät viidakossa muinaisten raunioiden keskellä. Kun perhe pakotetaan pois kodistaan, sen täytyy ohjata ne turvaan outojen uusien olentojen ja ympäristöjen keskellä tässä eeppisessä Disneynaturen elokuvassa.
Elämä on seikkailua Mayalle, nokkelalle ja neuvokkaalle vaalealle apinalle Disneynaturen elokuvassa, joka sijoittuu muinaisiin raunioihin Etelä-Aasian kerroksellisissa viidakoissa. Mayan maailma muuttuu pysyvästi, kun se toivottaa tervetulleeksi poikansa Kipin monimutkaiseen ja laajennettuun perheeseensä. Mayan perheessä, kuten kaikissa muissakin, on värikkäitä persoonallisuuksia, ja Maya tahtoo nostaa poikansa asemaa arvoasteikossa. Kun naapurissa asuvat voimakkaat apinat valtaavat pitkäaikaisen Castle Rockin kodin, Mayan koko perhe joutuu muuttamaan. Maya käyttää nokkeluuttaan ja kekseliäisyyttään, kun ohjaa apinat hyödyntämättömien resurssien luokse outojen uusien olentojen ja ympäristöjen keskellä. Apinoiden täytyy tehdä yhteistyötä voittaakseen takaisin Castle Rockin, jossa Maya voi toteuttaa poikaansa koskevat unelmat.