Neropatin päiväkirja: Isoveli isottelee
Levottoman ja katastrofialttiin yläkoululaisen Greg Heffleyn riehakkaat seikkailut jatkuvat. Gregin ja hänen isoveljensä Rodrickin suhde on haastava, ja Greg kohtaa tähänastisen elämänsä suurimman haasteen: hänen on selvittävä viikonlopusta kaksin veljensä kanssa ja noudatettava tämän moninaisia sääntöjä.