Descendants
Disneyn pahamaineisimmat pahikset ja heidän lapsensa ovat vangittuina kielletyllä saarella. Kun kuningas Hirviön ja kuningatar Bellen hyväntahtoinen teini-ikäinen poika nousee valtaistuimelle, hän tarjoaa häirikköjälkeläisille tilaisuuden kunnostautumiseen. Kun valtakunnan kohtalo on heidän käsissään, auttavatko he pahikset valtaan? Vai omaksuvatko he sisäisen hyvyytensä ja pelastavat valtakunnan?