Helinä-keiju
Astu keijujen maailmaan, kun Disneyn kuuluisimman keijukaisen tarina vihdoinkin paljastetaan. Matkaa Keijupoukamaan, kun Helinä-keiju ja hänen neljä parasta keijuystäväänsä oppivat uskon, luottamuksen ja keijupölyn voiman.
Matkaa salaiseen Keijupoukaman maailmaan ja kuule Helinä-keijun puhuvan ensimmäistä kertaa, kun Disneyn kuuluisimman keijukaisen hämmästyttävä tarina vihdoinkin paljastetaan. Oletko koskaan miettinyt, miten luonto saa hohtonsa? Kuka antaa sille valoa ja väriä, kun vuodenajat tulevat ja menevät? Astu seikkailuihin ja arvoituksiin, kun Helinä ja hänen neljä ystäväänsä muuttavat talven kevääksi, ja uskon voimalla sekä ripauksella keijupölyä he oppivat itselleen rehellisenä olemisen tärkeyden.