Avatar: Fire and Ash
Palaa Pandoran pittoreskeille riutoille na'vi-johtajaksi muuttuneen merijalkaväen sotilaan Jake Sullyn ja hänen perheensä tarinan mukaansatempaavassa kolmannessa luvussa. Yhden perheenjäsenen kuolemaa surevat Sullyt lähtevät pelastamaan toista tuulikauppiaiden avustamina. Matka kuitenkin katkeaa lyhyeen, kun heidän kimppuunsa hyökkää tuhkaväki, joka syyttää Eywaa kotinsa tuhosta.
Palaa Pandoran henkeäsalpaavaan maailmaan "Avatar: Fire And Ashissa", na'vi-johtajaksi muuttuneen merijalkaväen sotilaan Jake Sullyn (Sam Worthington), na'vi-soturi Neytirin (Zoe Saldaña) ja Sullyn perheen tarinan mukaansatempaavassa kolmannessa luvussa. Metkayinan klaanin keskuudessa Pandoran pittoreskeillä riutoilla asuvat Sullyt toipuvat yhä perheenjäsenen kuolemasta RDA:n käsissä ja ryhtyvät suojelemaan toista läheistään. Heitä auttaa tuulikauppiaina tunnettu, taivailla purjehtiva Tlalimin klaani, mutta heidän matkansa katkeaa lyhyeen, kun heidän kimppuunsa hyökkää Mangkwanin klaani eli tuhkaväki, joka syyttää Eywaa kotinsa tuhoutumisesta tulivuorenpurkauksessa.