GhostForce
Liv, Andy ja Mike muodostavat salaa supersankarijoukko GhostForcen. He taistelevat New Yorkissa tuhoa aiheuttavia haamuja vastaan, jotka käyttävät pelkoa voimiensa lisäämiseen.
Liv, Andy ja Mike ovat kolme lukiolaista, jotka muodostavat salaa yhdessä supersankarijoukko GhostForcen, jolla on aavemaisia voimia. He taistelevat mentorinsa neiti Jonesin luoman teknologian sekä arvoituksellisen Glowboon avulla, jotta saavat vangittua New Yorkissa kummittelevat haamut. Niiden päihittämiseksi sankareidemme täytyy yhdistää säännöllisesti voimansa ja tehdä yhteistyötä… ennen kuin he palaavat kouluun seuraavalle oppitunnille.