Finias ja Ferb: Kaksiulotteinen seikkailu
Finias ja Ferb saavat viimein tietää nokkaeläin Perryn olevan oikea salainen agentti. He liittyvät tämän seuraan suureen seikkailuun, joka heittää heidät toiseen ulottuvuuteen, jossa paha tohtori Tollontyö on yhdistänyt voimansa robottien kanssa hallitakseen vaihtoehtoista ulottuvuutta. Nyt jengin täytyy kohdata tohtori Tollontyö ja harrastaa ulottuvuudellista ruutuhyppelyä päästäkseen kotiin.
Finias ja Ferb saavat vihdoin tietää, että Perry, heidän rakas lemmikkinokkaeläimensä on oikea salainen agentti, joka taistelee päivittäin pahuuden voimia vastaan. He liittyvät tämän mukaan seikkailuun, joka heittää heidät toiseen ulottuvuuteen, jossa paha tohtori Tollontyö on yhdistänyt voimansa robottien kanssa hallitakseen vaihtoehtoista ulottuvuutta. Kun heille selviää, että tämä aikoo matkustaa takaisin heidän ulottuvuuteensa ja vallata metropolialueen, jengin ja heidän alteregojensa täytyy pitää yhtä pysäyttääkseen hänet.