The Fable
Fable on voittamaton palkkamurhaaja, joka voi nitistää kenet tahansa enintään kuudessa sekunnissa. Eräänä päivänä organisaation pomo käskee häntä olemaan tappamatta ketään vuoteen ja elämään tavallista elämää. Näin alkaa Fablen tyyni, humoristinen ja hieman omalaatuinen vuoden mittainen tappotauko.
Lyömätön palkkamurhaaja Fable saa pomolta käskyn elää tavanomaista elämää Osakassa vuoden ajan.
Akira ja Yoko aloittavat uuden elämänsä Osakassa, mutta ongelmat tuntuvat aina löytävän heidät.
Kipinät sinkoilevat rauhaisan elämän haluavan Akiran ja Ebiharan välillä, joka haluaa hänestä eroon.
Pyrkiessään elämään tavallista elämää Akira aloittaa mahdottomalta tuntuvan työnhaun.
Kojima on yhä katkerampi Maguro-konsernissa tapahtuneista muutoksista vankilassa ollessaan.
Yhä turhautuneempi Kojima käyttää Ebiharan poissaoloa hyväkseen ja tekee siirtonsa.
Yoko kiinnittää huomionsa naistenmiehen, joka ilmestyy baariin, jossa hän hengailee.
Kun Kojiman riehuminen kärjistyy, Ebihara yrittää saada Akiran pitämään häntä silmällä.
Kun Akira saa selville, että Misaki on pulassa, hän ryhtyy toimiin pelastaakseen Misakin.
Käskynsä estämänä olla tappamatta, Akira toteuttaa silti pelastussuunnitelmansa.