Donna Hay Coastal Celebrations
Suosittuja keittokirjoja julkaissut australialainen Donna Hay emännöi aurinkoisia juhlia meren äärellä kattaen pöytään herkullista ruokaa upeissa maisemissa. Sydneyn sataman kimmeltäessä taustalla hän loihtii tuoreista aineksista yksinkertaista ja näyttävää ruokaa.
Suosittuja keittokirjoja julkaissut australialainen Donna Hay emännöi aurinkoisia juhlia meren äärellä kattaen pöytään herkullista ruokaa upeissa maisemissa. Sydneyn sataman kimmeltäessä taustalla hän loihtii herkkuja ja upeita kattauksia niin leppoisalle kotilounaalle, puutarhakutsuille, pursiseuran aterialle kuin tyttöystävien trooppiselle lounaallekin. Hän ammentaa inspiraatiota omista esineistään, puutarhastaan ja rannikon maisemista. Tuoreista raaka-aineista syntyy yksinkertaista ja näyttävää ruokaa, ja klassikot, kuten kala ja ranskalaiset, tomaattibruschetta ja pehmeä pistaasi-semifreddo, saavat modernin silauksen. Viileät juomat, maistuvat naposteltavat ja yllätykset viimeistelevät ikimuistoisen päivän.
Donna kutsuu meidät kotiinsa leppoisalle lounaalle tehden ruokaa parhaista aineksista.
Donna tarjoilee lounaan kalan, ranskanperunoiden ja purilaisten kera paikallisella pursiseuralla.