Pieni merenneito II: Atlantiksen salaisuus
Arielin ja Erikin täytyy salata kallisarvoisen tyttärensä Melodyn merenneitoperintö suojellakseen häntä Ursulan kostonhimoiselta sisarelta Morganalta.
Ariel, Sebastian, Pärsky ja kaikki muut suosikkihahmot alkuperäisestä elokuvasta loiskahtavat ihanaan seikkailuun, joka tulvii lisää unohtamattomia hahmoja, evää naputtamaan panevia lauluja ja jännittävää, toiminnantäyteistä tarinaa. Arielin ja Erikin täytyy salata kallisarvoisen tyttärensä Melodyn merenneitoperintö suojellakseen häntä Ursulan kostonhimoiselta sisarelta Morganalta. Kun meren houkutus kuitenkin osoittautuu Melodylle liian voimakkaaksi, he kutsuvat kuningas Tritonin ja kaikki hyvät olennot maalla ja aaltojen alla auttamaan heidän tyttärensä pelastamisessa ja rauhan palauttamisessa merille.