Secrets Of The Zoo
Columbuksen eläintarha ja akvaario on yksi Yhdysvaltojen suurimmista ja suosituimmista, ja se ylpeilee sillä, että itse ”Jungle Jack” Hanna työskenteli siellä. Kaiken näkeminen vie tunteja, mutta nyt katsojat päästetään ensimmäistä kertaa kulissien taakse tapaamaan eläimiä ja ihmisarmeijaa, joka työskentelee vuorokauden ympäri seitsemänä päivänä viikossa luodakseen yhden maan parhaista eläintarhakokemuksista.