Lost Memories
Sean yrittää epätoivoisesti ehtiä ajoissa äitinsä kuolinvuoteelle ja käy taistelua aikaa vastaan pitkällä ajomatkalla kotikaupunkiinsa. Perustuu tositarinaan.