Marvel Studios' Avengers: Age of Ultron
Hyvät aikeet saavat aikaan tuhoa, kun Tony Stark (Robert Downey Jr.) luo tahattomasti Ultronin, tekoälyn omaavan hirviön, joka vannoo saavuttavansa "maailmanrauhan" joukkohävityksen kautta. Nyt Kostajien täytyy kokoontua päihittämään hänet ja pelastamaan ihmiskunta.