Supersankariryhmän show/ The Super Hero Squad Show
Kun planeetan suurimmat sankarit kokoontuvat kohdatakseen maailman suurimmat roistot, tulos on perheystävällisin supersankarijoukko television historiassa... Supersankaritiimi.