Doctor Odyssey
Nerokkaan Ryan Murphyn luoma korkeaoktaaninen proseduraalinen sarja. Max (Joshua Jackson) on uusi vakituinen lääkäri luksusristeilyaluksella, jonka henkilökunta ahkeroi kovasti ja pitää hauskaa kovemmin. Kaikkia tarvitaan kannella Maxin ja hänen pienen mutta tarmokkaan lääkintätiiminsä luoviessa sekä ainutlaatuisten lääketieteellisten kriisien että välistensä suhteiden aallokoissa, kaukana rannalta.