Nancy Corrigan - Sky Blazer
Nancy Corrigan pakeni köyhyyttä Irlannista ja saapui unelmineen Amerikkaan. Hän rahoitti itse ilmailu-unelmansa, ja hänestä tuli uraauurtava naislentäjä, joka koulutti mieshävittäjiä toisessa maailmansodassa ja raivasi tietä ilmailualan naisille.