Tarjous päättyy 6. toukokuuta
New York Timesin bestselleri, Marley & Me, on sydäntä lämmittävä ja unohtumaton tarina muodostuvasta perheestä ja ihmeellisen neuroottisesta koirasta, joka opettaa, mikä elämässä on todella tärkeää.
Jennifer Aniston ja Owen Wilson vapauttavat isot naurut John ja Jenny Groganina, nuorena parina, joka harkitsee perheen perustamista. Mukaan tulee Marley… ihana labradorinnoutajan pentu, joka ei suoriudu tottelevaisuuskoulusta ja muuttaa pian uuden kotinsa katastrofialueeksi. Mutta Marleyn sydän on yhtä suuri kuin sen kyky etsiä ongelmia, ja se on Groganien mukana elämän ja rakkauden ylä- ja alamäissä, ja viimein he huomaavat, että ”maailman pahin koira” tuokin esiin heidän parhaat puolensa.