Flight of the Monarch Butterfly
Monarkkiperhonen kuuluu planeettamme salaperäisimpiin ja kiehtovimpiin hyönteisiin, ja sen kauneus ja sulokkuus vetoavat kaikenikäisiin. Seuraa näitä suloisia olentoja niiden uskomattomalla matkalla ja syvenny niitä ympäröivään myyttiin.