La Source des Montagnes
Paccha-Picchut ovat pieniä, juhlimista rakastavia otuksia. Heidän huoleton elämänsä pyörii Vuorten ympärillä, jotka nostavat heidän keitaansa kohti elintärkeää talvea. Mutta eräänä päivänä Vuoret eivät enää saavukaan. Kärsimätön KinKo päättää lähteä etsimään niitä.