Luxo Jr.
Lampunpoikanen löytää pallon leikkeihinsä, ja riemua riittää, kunnes se puhkeaa. Juuri kun vanhempi Luxo toivoo nuorukaisen rauhoittuvan, Luxo Jr. löytää entistäkin suuremman pallon.
Lampunpoikanen löytää pallon leikkeihinsä, ja riemua riittää, kunnes se puhkeaa. Juuri kun vanhempi Luxo toivoo nuorukaisen rauhoittuvan edes vähän, Luxo Jr. löytää entistä kymmenen kertaa suuremman pallon.