Step by step
Pieni kumisaapas herää joen rannalla ja alkaa taivaltaa kohti kotia metsän halki. Matkallaan hän ystävystyy nälkäisen vaivaishiiren kanssa. Vaivaishiiri lähtee matkaseuraksi, kunnes he saapuvat tielle, joka pienen kumisaappaan pitää ylittää yksin.