Salakuljettajat satimeen
Viranomaiset pidättävät pahamaineisen salakuljettajan ja löytävät fentanyyliä Arizonassa.
Viranomaiset löytävät Miamissa kokaiinia laivoilta ja seuraavat Texasissa huumeilla lastattua autoa.
Viranomaiset löytävät Texasissa hylätyn fentanyylierän ja jäljittävät ekstaasipakettia Chicagossa.
Viranomaiset yrittävät metamfetamiinierän kontrolloitua toimitusta ja takavarikoivat bilehuumeita.
Viranomaiset löytävät Floridassa avokadolähetyksestä miljoonien dollarien arvoisen kokaiinilastin.
Viranomaiset nappaavat pyhiä afrikkalaisia muinaisesineitä ja jättilähetyksen metamfetamiinia.