Nuori Peter Parker/Spider-Man alkaa totutella uuteen identiteettiinsä seittiä sinkoavana supersankarina. Peter palaa kotiinsa, jossa hän asuu May-tätinsä kanssa, ja elää uuden mentorinsa Tony Starkin valvovan katseen alla. Peter yrittää palata normaaliin arkirutiiniinsa, mutta kun uusi roisto Vulture ilmaantuu, kaikki Peterin sydäntä lähellä olevat asiat ovat uhattuina.