Caregiver
Yön pimeinä hetkinä hoitaja tunnustaa vammaiselle ystävälleen, jota on hoitanut vuosia, ettei aio enää palata työhönsä. Tunnustus ravistelee heidän suhdettaan ja paljastaa syvän siteen.