Supervoimia saaneet teinit hiovat kykyjään yhdessä, mutta yksityis- ja perhe-elämän ongelmat ajavat kaksi heistä katastrofin partaalle.
Tiukassa ja häkellyttävässä trillerissä kolme lukiolaisystävystä löytää maanalaisesta luolasta jotain hämmästyttävää ja saa yhtäkkiä yliluonnollisia kykyjä. He pystyvät liikuttamaan ja tuhoamaan esineitä ajatuksen voimalla ja lopulta jopa lentämään. Mutta kun harmittomat pilat väistyvät vaarallisempien tempausten tieltä, heidän elämänsä riistäytyvät hallinnasta vaarallisesti. Luvassa on räjähtävä ja henkeäsalpaava loppuhuipennus!