Beauty and the Beast: A Tale as Old as Time — Live From D23
Juhlista Disneyn Kaunotar ja hirviö ‑klassikkoelokuvan 35-vuotista taivalta valkokankaalta teatterilavoille ja pidemmällekin. Ääneen pääsevät animaatioelokuvan sekä sen inspiroiman Broadway-musikaalin tekijät ja tähdet.