Thunderbolts*
Marvel Studiosin antisankarit Yelena Belova, Bucky Barnes, Punavartija, Aave, Urakoitsija ja John Walker kutsutaan koolle omalaatuiseen ryhmään. Valentina Allegra de Fontainen virittämä tappava ansa ajaa kyynistyneet hylkiöt tarttumaan vaaralliseen tehtävään. Repivätkö synkistä menneisyyksistä nousevat skismat äkkiväärän ryhmän hajalle, vai löytyykö yhteinen sävel ja pelastus ennen kuin on myöhäistä?