The Fantastic 4: First Steps
Retrofuturistiseen, 1960-lukua henkivään maailmaan sijoittuvassa elokuvassa Marvelin ensimmäinen supersankariperhe saa elämänsä haasteen. Sankariroolien ja perhesiteiden välimaastossa tasapainoilevan ryhmän täytyy suojella maapalloa avaruusjumalalta ja tämän salaperäiseltä sanansaattajalta.
Retrofuturistiseen, 1960-lukua henkivään vauhdikkaaseen maailmaan sijoittuvassa Marvel Studiosin ”The Fantastic 4: First Steps” -elokuvassa Marvelin ensimmäinen supersankariperhe — Reed Richards/Herra Fantastinen, Sue Storm/Näkymätön nainen, Johnny Storm/Liekki ja Ben Grimm/Möykky — saa elämänsä haasteen. Sankariroolien ja perhesiteiden välimaastossa tasapainoilevan ryhmän täytyy suojella maapalloa kaiken tuhoavalta avaruusjumalalta nimeltä Galactus ja tämän salaperäiseltä sanansaattajalta, joka kulkee nimellä Hopeasurffari. Ja ikään kuin planeettaa ja sen asukkaita kitusiinsa nielevä Galactus ei vielä riittäisi, yhteenotto kääntyy henkilökohtaiseksi.