Lemmikkien Salainen Elämä 2
Lemmikkien salainen elämä 2 jatkaa Maxin, Gidgetin, Snowballin ja muun jengin tarinaa, kun he ajautuvat uusiin seikkailuihin ja joutuvat keräämään rohkeutensa astuessaan oikean sankarin saappaisiin. Tutustu lemmikkien tunne-elämään – niiden väliseen vahvaan siteeseen, perheisiin, jotka niitä rakastavat – ja katso mitä lemmikit puuhaavat, kun et ole kotona.