Miraculous World: Shanghai, Lady Dragonin legenda
Lomalla Marinette suuntaa Shanhaihin tavatakseen Adrienin. Mutta saavuttuaan Marinette hukkaa kaikki tavaransa mukaan lukien Miraculousin, jonka avulla hän muuttuu Ladybugiksi!
Marinettella on koulusta lomaa ja kaikki on hyvin… kunnes hän saa tietää, että Adrienin piti mennä Shanghaihin, Kiinaan, isänsä kanssa. Onneksi Marinetten Wang-setä asuu siellä, ja sedän syntymäpäivä on pian! Tavatakseen Adrienin ja omat juurensa Marinette päättää viedä lahjan Wang-sedälle itse. Pian saavuttuaan hän hukkaa kaikki tavaransa mukaan lukien käsilaukun ja Tikkin… ja Miraculousin, jonka avulla hän muuttuu Ladybugiksi!