High Life at Low Temperatures
Itävallan 'Pikku-Siperiassa' sijaitsevan Lungaun korkeat huiput luovat ainutlaatuisen alppimaiseman. Alueen suot, nummet ja järvet tarjoavat kodin monenlaisille eläinlajeille. Kesäisin Lungauhun saapuu kotkia pesimään, kärppiä herkuttelemaan ja alppisalamantereita poikimaan, kun taas talvella alueelle ovat tyypillisiä hyytävän jäiset tuulet.