Mighty Ducks
Paha Dragaunus valtaa Puckworldin, jolloin joukko jääkiekkoa rakastavia ankkoja iskee vastaan. Taistelun tuoksinassa he joutuvat ulottuvuusportaaliin ja joutuvat Maahan. He perustavat jääkiekkojoukkueen (Mighty Ducks) ja rakentavat salaisen tukikohdan suojellakseen Maata Dragaunukselta ja löytääkseen tien kotiin.
Puckworld on jääkiekkoa rakastavien humanoidiankkojen koti. Paha Dragaunus valtaa planeetan, jolloin joukko määrätietoisia kapinallisia, Mighty Ducks, onnistuu ajamaan hänet pois planeetalta. Taistelun tuoksinassa he joutuvat ulottuvuusportaaliin ja päätyvät Kalifornian Anaheimiin. Ankat perustavat jääkiekkojoukkueen ja rakentavat salaisen tukikohdan Anaheim Pondin alle, jotta he voivat jatkaa taistelua Dragaunusta vastaan ja toivottavasti löytää tiensä kotiin.
Manageri Phil paljastaa, miten Mighty Ducks saapui Anaheimiin toisesta ulottuvuudesta.
Dragaunus lähettää vakoojan Ducksien luo hankkimaan hänen aseidensa vaatiman mikropiirin.
Hypnotisoitu Phil lähettää Ducksit joukkoon ansoja, ja Dragaunus varastaa raketin.
Grinin menneisyys paljastuu ja häntä koetellaan, kun Ducksit kohtaavat hirviöksi muutetun pelaajan.
Wildwing katoaa, jolloin jokainen Ducksin jäsen yrittää käyttää hänen maskiaan ja johtaa joukkuetta.
Alkuperäisen Ducksin palatessa kaupunkiin Evan ja Bombay saavat miettiä kenelle ovat uskollisia.
Dragaunus uudelleenohjelmoi robottipalkkionmetsästäjän iskemään Mighty Ducksien kimppuun.
Tohtori Droid palaa supertietokoneen kanssa, joka pystyy hallitsemaan kaikkia kaupungin laitteita.