Star Wars: Pikkujedien seikkailut
Kai, Lys ja Nubs jatkavat galaktisia seikkailujaan ja yhdistävät voimansa uusien droidikumppanien kanssa kohdatakseen lahjakkaan mutta ilkikurisen droidimekaanikon nimeltä Rek.