Lego Star Wars: Droid Tales
Samalla kun C-3PO seuraa R2-D2:ta muiden kapinallisten kanssa läpi galaksin hän kertoo monia tarinoita kapinallisista ja heidän suurista seikkailuistaan, jedien ja sithien välisestä konfliktista ja uuden toivon etsimisestä.
Luke Skywalker ja Kapinaliitto ovat lyöneet Imperiumin tuhoamalla Kuolontähden, mutta juhlat loppuvat lyhyeen, kun salaperäinen huppupäinen hahmo varastaa amiraali Ackbarin aluksen ja saa tietämättään R2-D2:n panttivangiksi! Samalla kun 3-CPO ajaa heitä takaa muiden kapinallisten kanssa läpi galaksin hän kertoo monia tarinoita kapinallisista ja heidän suurista seikkailuistaan, jotka johtivat jedien ja sithien väliseen konfliktiin, Imperiumin perustamiseen ja uuden toivon etsimiseen.