McCormack näyttelee tohtori Daniel Piercea, erikoista ja omalaatuista neurotieteiden professoria, jonka vainoharhainen skitsofrenia auttaa häntä selvittämään rikoksia FBI:lle.
McCormack näyttelee tohtori Daniel Piercea, erikoista ja omalaatuista neurotieteiden professoria, jonka vainoharhainen skitsofrenia auttaa häntä selvittämään rikoksia FBI:lle. Rachael Leigh Cook näyttelee FBI-agenttia ja entistä oppilasta Kate Morettia, joka palkkaa Piercen auttamaan heitä hankalien rikosten kanssa. Toisin kuin työkaverinsa, Kate ei välitä Piercen omituisuuksista.