Vauva vapaalla
Bink-vauvalla on jumaloivat vanhemmat, hän asuu kartanossa, ja pian hänestä kerrotaan sanomalehden seurapiirisivuilla. Mutta sitten ilmestyy kolme valokuvaajina esintyvää yritteliästä kidnappaajaa, jotka kaappaavat hänet! Mutta näillä hölmöillä on vaikeuksia pärjätä pikku tyrannille, joka on aina askeleen edellä tässä hilpeässä kommelluksessa, jossa nähdään Joe Mantegna ja Lara Flynn Boyle.