Primos
Taterilla on suuria unelmia ja vain yksi kesä aikaa tulevaisuuden suunnitteluun. Äiti kutsuu Taterin 12 serkkua kylään, ja Tater valmistautuu pahimpaan - mutta kesästä tulee lopulta kaikkien aikojen paras.
Primos perustuu sarjan luojan Natasha Klinen Los Angelesin laitamilla vietettyyn lapsuuteen ja kertoo kesistä, jotka hän vietti useiden serkkujensa kanssa. Sarjassa seurataan Tater Ramirez Humphreyta, omalaatuista tyttöä, jolla on suuria tulevaisuudensuunnitelmia mutta vain yksi kesä aikaa pohtia niitä. Asia mutkistuu, kun kaikki hänen 12 serkkuaan tulevat vierailulle. Sarja on kunnianosoitus Klinen monikulttuuriselle meksikolaisamerikkalaisperheelle ja hänen lapsuudenkokemuksilleen uuden sukupolven latinotyttönä.