Pikkuinen karhu asuu metsässä muiden eläinten parissa. Pelastettuaan mehiläisen hengen se huomaa ensimmäistä kertaa saaneensa elinikäisen ystävän.
Easygoing Teddy on leikkisä pikku karhu, joka ei juuri piittaa metsän säännöistä. Pelastettuaan mehiläisen pulasta hän saa ystävän, joka muuttaa hänen elämänsä. Tarina ystävyydestä ja kiltteydestä.