Eläimellistä kamppailua
Sarjassa nähdään saman lajin edustajien välisiä tappeluja, joissa yhteen ottavat eläinkunnan isoimmat ja kovimmat taistelijat, ja valotetaan jokaisen nujakan takana olevia motivaatioita sekä osallistujien hyödyntämiä strategioita.