Valkean suden valtakunta
National Geographicin tutkimusmatkailija ja valokuvaaja Ronan Donovan matkaa kaukaiselle, majesteettiselle Arktiksen ylängölle ja toivoo näkevänsä legendaarisen valkoisen suden. Nämä sudet ovat harvoin nähneet ihmisiä ja ovat pelottomia ja vapaita, tarjoten mahdollisuuden oppia lisää näistä mystisistä petoeläimistä ja niiden tiiviistä perhesiteistä ja päästä lähemmäs niitä kuin koskaan ennen.
Valokuvaaja Ronan Donovan saapuu Arktikselle dokumentoidakseen valkoisten susien laumaa.
Ronan löytää susiperheen, joka ei ehkä ole koskaan nähnyt ihmisiä. Sallivatko he hänen läsnäolonsa?
Talven häämöttäessä lauma saalistaa, mutta mystinen katoaminen tuo niille suuren haasteen.