Adult Under Construction
25-vuotias nainen etsii tieteellisiä selityksiä teini-ikäisen käytökselleen ja tutkii murrosiän muutoksia sekä yhteiskunnallisia haasteita. Jokainen sukupolvi kohtaa murrosiän tuomat universaalit haasteet ja käy läpi biologisia ja yhteiskunnallisia muutoksia. Tieteellinen tutkimus valaisee teini-ikäisen aivotoimintaa, mutta murrosiän peruspiirteet pysyvät muuttumattomina.