Pulitzer-palkittu valokuvaaja Lynsey Addario vaarantaa henkensä miesvaltaisessa sotavalokuvauksen maailmassa, jossa hän tallentaa sodan todellisuutta. Jokainen kuvauskeikka tarkoittaa kuitenkin astumista vaaraan ja aviomiehen sekä kahden nuoren pojan jättämistä taakse. Omistautuminen journalistin tärkeälle työlle ja äitiyden voimakkaat, kilpailevat vaatimukset repivät Addariota eri suuntiin kameran takana.