Äärimmäistä selviytymistä: toinen maailmasota
Selviytyjäguru Hazen Audel matkaa maapallon eri kolkkiin kokeakseen itse toisen maailmansodan uskomattomat erämaaselviytymistarinat.
Kymmenen vankia pakenee japanilaisten julmalta työleiriltä Thaimaassa toisessa maailmansodassa.