Konsertit, Musiikki
Tunne Amsterdam Dance Eventin energia tällä Nicky Romeron levy-yhtiöillan live-setillä legendaarisessa Melkwegissä. Koe unohtumaton elektronisen musiikin yö, jossa vierailevat supertähti-DJ:t Afrojack ja Martin Garrix.