Endless Horizon
Afrikka, ihmiskunnan kehto ja Maan sydän. Lähde mukaan loputtomille savanneille, tarkastele norsuja juomapaikalla ja ihastele leijonia, seeproja, kirahveja, virtahepoja ja muita eläimiä. Anna Namibian asukkaiden näyttää sinulle heidän Afrikkansa.