Hulk ja liitoksistaan repeilevä M.Ä.I.S.K:n agentit -supersankariryhmä torjuvat uhkia, jotka ovat liian suuria muiden sankareiden hoideltavaksi.
Hulk ja liitoksistaan repeilevä M.Ä.I.S.K:n agentit -supersankariryhmä torjuvat uhkia, jotka ovat liian suuria muiden sankareiden hoideltavaksi. Hulkin paras ystävä Rick Jones dokumentoi jokaisen pysäytetyn hyökkäyksen, mäiskityn merihirviön ja liiskatun robotin. Rickin kuvaaman nettisarjan ansiosta ihmiset, jotka ovat nähneet Hulkin pelottavana hirviönä, saavat nähdä hänet uudessa valossa: sankarina. Pahuuden vastaisessa taistelussa Hulk saa avukseen M.Ä.I.S.K:n agentit: She-Hulkin, Red Hulkin, A-Bombin ja Skaarin.